Xperia x10 Mini pro!

Nu har jag köpt den!
Och jag är ganska nöjd faktiskt.
Förutom att batteriet SÖG! Det måste vara något fel på batteriet, för det håller inte ens en dag.
Igår fick jag ladda den 2 gånger. Så jag ska åka in med den och kolla om det är något fel.
Köpte ju visningsexemplaret eftersom dom inte hade några andra inne i butiken.
Och leveransen skulle komma om först tre veckor, och jag orkade inte vänta. Dessutom måsta man köpa den innan den kommer för att vara säker på att få en. Typ förbeställa.
Så det kan ju ha att göra med att det var visningexemplaret som gör att batteriet inte är som det ska.

Annars är den super.
Fixade spotify premium, och såklart fixade jag hem spotify appen till telefonen också, så nu har jag spotify vart jag än går. Grett!
Även att den har lite svår meny, men man lär sig fort ;)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0