Tre Kronor

Jag är så jäkla stolt!!
I flera minuter satt jag och letade efter bilden till Tre Kronor. Ni vet tv-serien som gick på tv4 när man var liten ;)
När jag inte hittade någon tog jag beslutet att rita upp en själv i paint, och resultatet = perfection!
Näst intill i alla fall ;) Jag är så jäkla GRYM!
Varför den bilden då?
Jo, jag har nämligen fått tag i första, andra och tredje säsongen av Tre Kronor och har nu avverkat 5 avsnitt.
Nostalgi säger jag bara. Det är så härligt att titta på haha
Jag säger inte att serien är speciellt superbra, men den är inte dålig heller. Det blir väl bättre kan jag tänka, om inte annat är den ju faktiskt lite rolig.
Och jag har bestämt mig för att se vartenda avsnitt, och har jag bestämt mig för en sak...förvandlas jag till en åsna.

Lite onödig och ointressant fakta.
* Svensk dramaserie
* Gick på TV4 mellan år 1994 - 1999
* Sändes i 123 avsnitt, 10 säsonger
* Samma skapare som Rederiet




...och håll med om att bilden blev awesome!

;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0