Sjuk!

Igår tog jag sjukledigt från jobbet.
Så typiskt när man sitter med telefonen i handen och precis letar upp chefens nummer i telefonboken,
så ringer han.
Jag håller på att bli förkyld. Igår hade jag snuskont i halsen så jag kunde knappt svälja.
Statusen på fb blev "Har ett stycke rivjärn, 2 eller 3 grova sandpapper samt en liten eld i halsen. Skönt!"
Och det var precis så det kändes.

Så igår gjorde jag ingenting. Ingenting. Not a thing!
Var så trött och slö så jag orkade knappt sitta vid datorn.
Spelade ett spel på telefonen, somnade om. Vaknade vid 12 tiden, slog på en film, somnade en skvätt. Vaknade, tittade lite mer på filmen. Spelade på telefonen. Tittade klart på filmen. Somnade.
Ungefär så såg min dag ut igår.

Idag känner jag mig lite piggare. Halsen gör inte lika ont, men jag är hesare och hostar. Dessutom käns halsen uppsvälld. Så jag ska nog ta det lite lugnt ändå.
Ska försöka städa lite. Eller måste städa lite. Behövs verkligen!






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0