Plugg!!

Jag vet att det var en vecka sen sist jag skrev. In fact så var det typ en veckan sen jag satt vid datorn på riktigt och bara surfade runt.
Det beror på att jag har ett liv ;)
Jobbar och står i... Och imorgon börjar jag plugga.
Matematik heter ämnet. Skittråkigt, jag vet!
Men måste man så måste man...
Jag är lite nervös faktiskt. Mest för att jag inte har fått tag på någon bok än, men jag reserverade en idag, så om jag har tur får jag den på torsdag :)

Jag var faktiskt in på Mittuniversitetet idag.. Och alla tittade på mig..
Det var smockfullt med folk, och alla tittade på mig.
...och vad händer när alla tittar på mig? Jo jag blir smockröd i plytet :(
Som tur vad hade jag Sussi i telen som jag kunde prata bort det med. Haha!

Nu ska jag måla naglarna. Puss!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0