25/5 Måndag

Som så många gånger förr, sitter jag åter igen i våran nedsuttna datorsal och blir irreterad över jordens segaste datorer som laggar med jämna mellanrum.
Sarie kommer snart och då ska vi förhoppningsvis gå och äta, som så många gånger förr i våran nedsuttna matsal.
Och som så många gånger förr serverar dom biff, svettig, uppvärmd, oklar inne och knaprig utanpå, badandes i flott.
Går andast att äta med ketchup :s

Gjorde ett prov nyss i rättskunskap, för andra gången om familjerätten. Nu håller jag tummarna för ett G så jag kan koncentrera mig på det andra provet jag ska göra på onsdag.


Tur att det är FEST ikväll så man kan koppla av lite ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0