19/5 Tisdag

Webb webb, im stuck in the webb webb..
Jaaah jag sitter på lektion = facbookande :)
Efter detta ska vi bege oss till D-hallen och lära oss dansa vals, och efter det ska vi lära oss sjunga studentsånger.. Och efter det ska vi lära oss vett och etikett :o
Det blir nog skojj, men Sarie dissar stackars mig, hon vet inte vad hon missar, massor med skoj.. =/


Läste ut Twilight igår, igen! :D
Och nu har jag börjat läsa New moon, igen! :D
Alltid lika bra :p

Ridning: Red barbacka igår, eller nästan barbacka, hade en pad som underlägg eftersom Lusses manke är som att sitta på en planka på högkant.. :s ONT!!
Tog en sväng ner till dammarna och tillbax, lite trav som var väldigt obekväm.. Annars skritt hela rundan :)

Nu måste jag fortsätta med facebookandet, see ya there ;)
pöss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0