16/5 Lördag

Bläää för förkylning!! Me hate!!
Inte har vi ipren hemma heller för pisshuvudvärken, men jag får köra old school och stå ut..

Jag har iaf varit ute på ridtur idag, Lusse har varit själv hela dagen eftersom de andra hästarna har varit på tävling.. Dom kom nyss hem, tydligen gick det inge bra :/
Lusse tyckte iaf att det var jätteroligt att få komma ut, mycke galopp.. Vid treudden började han till och med bocka en massa så jag nästan flög av, ungefär som i vintras när han fick spel..^^ hehe
Sen hjälpe Sarah mig att ta lite bilder, men jag vet inte om någon av dom blev sådär bra så man skickar iväg dom till USA.. Lusse kunde inte stå still, men filmen blev ganska bra :D

Jag är ledsen.. :(
Nu har vi bara en kykling kvar i livet, och vi vet inte om han heller kommer klara sig.. :(
Stackarn är själv.. Hoppas nästa kläckning går bättre..

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite candy och fortsätta läsa Twilight, för andra gången haha ^^
Den är olagligt bra :p


puss och kram och nyp i stjärten :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0