13/5 Onsdag

Hej heeeeeeeeeeeeeeeeeej Välkommern :)

Körlektionen imorse gick jättebra, mycket överstökat nu, men fortfarande ganska mycket kvar..
Fick en hel lördag att köra om någon vecka, sen ska jag väl vara redo för halkbanan efter det..
Det går fort, för fort.. Man hinner inte med längre haha
Studenten, körkort, USA?

Även att Malin goes EMO, är påväg mott depp depp igen.
Jag ska börja cutta mig själv och kleta ner hela ansiktet i svart smink.. Kanske drar till med svart hår med blå slingor oxå..
Jag är pank, allt skiter sig, ingen fattar...
Tur att skiten snart är över :)
Men fram tills dess får vi stampa med leroy, mjölka mjölka, klappa klappa, rasta rasta, STENOBYLBARNET!! ;D

Imorgon ska jag ha NIKE tröjan tror jag :p om det är finfint väder.. MYYSKLÄDER!!

Puss å Kran;D

Kommentarer
Postat av: Sarie

HAHAHA. Du e rolig du ;) men hörru, deppa inbet! vi som ska ha sååååååå kul!

2009-05-13 @ 20:59:59
URL: http://saarie.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0