12/5 Tisdag

Sitter på skolan igen, det var länge sen jag skrev blogg nu, men jag har det rätt körigt just nu.
Försöker plugga, men jag kan inte koncentrera mig, är hungrig, ska till fiket sen inna lektionen.
Igår åt vi sparris till middag, men det var typ bara mamma och pappa som åt. Dom hade köpt med sig vit sparris från Tyskland typ.
"- Att ni inte äter, det som är så exklusiv och dyr mat, jag har köpt sparris för över 100 kr" hahaha ja du mamma, ibland får du verkligen till det ^^

Även att jag får damp på min mobil snart, jag lyssnar på musik, har gjort sen jag satte mig på bussen. Det är inte det som är damp, utan att det inte går att ta bort alla j*vla ringsignaler från spellistan, dom är låsta där, så spelas dom upp hela tiden. Jag blir så less så jag dödar telefonen snart, men då har jag ingen musik alls och den skulle ju vara synd ;p

När jag kommer hem ska jag rida långtur, plugga matte och sen ska jag börja läsa Twilight igen :p
Bästa böckerna ever <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0