25/6 Torsdag

Jobbsök!

Som arbetslös finns det väldigt lite att göra med tiden, samma sak varje dag.. 
Nu har ju jag tur som har körkortet att jobba med, och en häst att ta hand om. Men för andra stackare som inte bor på landet, med egen häst och inget körkort att jobba på, måste arbetslösheten vara en plåga. Alla vänner jobbar, så dom kan man inte umgås med, staden är man less på sen 2 år tillbaka. Att man dessutom är pank uppe på det blir ju som sockret på pastan, makes it a lot worse :s
Men som tur är finns det bot! :D Att söka jobb, och förhoppningsvis bli anställd.
Jag söker jobb, och nu är det så att jag kanske kommer få jobb under Yran. På en resturang, alltså med det jag ville jobba med i sommar :D säger inte vilken än för inget är bestämt.
I alla fall, jag ringde och han killen där lät jättepossitiv :D
Så nu håller jag tummarna tills jag får kramp att jag får jobbet. kanske intervju nästa vecka *nervös*

Ville bara skriva av mig det ^^
puss och hej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0